MEDIA ARCHIVE


    ' '
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω
  • Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω

Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω

Ο τίτλος προοιωνίζει μια κουραστική ή επίπονη προσπάθεια που κρατά σε βάθος χρόνου. Η παραγωγή και η ατέρμονη πάλη με το έργο, την πραγματικότητα και την επιβίωση του καλλιτέχνη αφενός και η αέναη προσπάθεια του κοινού να κατανοήσει, και να αποκρυπτογραφήσει τη σκέψη του δημιουργού και της τέχνης αφετέρου δίνουν τα βασικά στοιχεία αυτής της έκθεσης.


Αλλοτε ο θεατής ταλαιπωρείται από την καλλιτέχνη και συνθέτει μόνος του το έργο από προετοιμασμένα κομμάτια που κρεμά στον τοίχο (Anna Khodorkovskaya), άλλοτε από την αφύσικη και άβολη στάση της καλλιτέχνιδας στη φωτογραφία (Elisabeth von Samsonow), άλλοτε πάλι από το δωμάτιο με τις κυψέλες που παραπέμπει σε οστεοφυλάκιο και όπου ο επισκέπτης φοβάται μήπως δει και το δικό του όνομα χαραγμένο (Μπάμπης Καραλής). Ένα διακριτικό δείγμα ΝΑΤΟϊκού καμουφλάζ με έντονο ροζ και πορτοκαλί μας υπενθυμίζει ότι τίποτα δεν καμουφλάρεται (Christian Rupp). Και αν ο θεατής δεν πιλατεύτηκε αρκετά τότε το video όπου κάποιος που μοιάζει με μαυραγορίτη προσπαθεί επίμονα και ενοχλητικά να του πλασάρει στο δρόμο εισιτήρια για το κοντινό μουσείο θα τον φέρει σε αμηχανία (Pablo Chiereghin). Για όλους και όλες έχει από κάτι. Ο ψαγμένος φιλότεχνος σίγουρα θα αναρωτηθεί αν το έργο που έχει φιλοτεχνήσει κάποιος τρίτος με κιμωλία από τη γραπτή περιγραφή του καλλιτέχνη είναι στο πλαίσιο αυτού που θεωρεί τέχνη (Aldo Giannotti). Οι περφόρμανς όπου φαινομενικά ασύνδετα κείμενα δραματοποιούνται σε σύντομες δράσεις ενώπιον του κοινού με τη συμμετοχή του επιτείνουν τη σύγχυση και ολοκληρώνουν την εικόνα (Julius Deutschbauer).
Πάντως όποια διάθεση και να έχει ο επισκέπτης, είναι μέρος της έκθεσης και απολαμβάνει μαζί με τον καλλιτέχνη την αβάσταχτη ελαφρότητα του βάρους.

Την έκθεση υποστηρίζει η Αυστριακή Πρεσβεία στην Αθήνα.

Επιμέλεια: Christian Rupp Συνεπιμέλεια: Γιώργος Γεωργακόπουλος

Συμμετέχουν: Pablo Chiereghin, Julius Deutschbauer, Aldo Giannotti, Christian Rupp, Elisabeth von Samsonow, Anna Khodorkovskaya, Μπάμπης Καραλής.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, παρουσιάζονται οι performances:

30.6 Champagne in the bedroom, Julius Deutschbauer
2.7 Asoziale naehe/ Asocial closeness, Julius Deutschbauer

1 - 4.7 BACK TO BASICS: The Alphabet, Fragment of an ongoing performance project
Σύλληψη, έρευνα, δραματουργία & χορογραφία: Αντώνης Λιβερόπουλος
Βοηθός: Αντώνης Βαής Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη
Επιμέλεια: Ingo Starz

2.7 Demeter returning, Elisabeth von Samsonow

Το Back to Athens 2020 διοργανώνει η APART Art Research and Applications, συνεργαζόμενος φορέας CHEAPART, και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος "Αθήνα-Σημεία Τομής 2020" με την υποστήριξη και αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ΥΠΠΟΑ. Το Back to Athens 2020 τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, την υποστήριξη της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα και του Υπουργείου Πολιτισμού της Αυστρίας, του συλλόγου F.O.T.A. (Friends of Trigono Athens). Το κτίριο είναι ευγενική παραχώρηση της εταιρείας Zoia. Συνεργάτης επικοινωνίας, Τα Νέα της Τέχνης.

Back to Athens 7, 2020
μetaΑθήνα / pόστΑθενς

Ξεπερνώντας τις κρίσεις, η Αθήνα στο μεταίχμιο της νέας της ταυτότητας.

"Sausaging on / Weiterwurschteln / συνεχίζω να πιλατεύω", ημιόροφος
Αιόλου 48-50, 105 60 Αθήνα

Εναρξη: Τετάρτη 1 Ιουλίου, 16:00 -22:00
Ώρες λειτουργίας: Πέμπτη 2.7, Παρασκευή 3.7, 16:00 – 21:00 Σάββατο 4.7, 12:00 – 21:00